Naam:
dkannekens23.reislogger.nl
Reisverhalen:
Foto’s:

Over mij

Ik en mijn vriend zijn al 9 jaar samen, en wonen nu ruim 2 jaar samen. We gaan toch zeker al 8 jaar samen op vakantie waarvan 6 jaar op ons eigen, met onze vouwwagen. En omdat ik van al de vakanties een verslag maak over de reis was ik benieuwd wat anderen er van vinden, en toen kwam ik deze site tegen en dacht laten we het proberen 😜.

Over mijn reis

Ik ga samen met mijn vriend al zeker 8 jaar samen op vakantie, waarvan de eerste 3 jaar met het vliegtuig was naar Spanje waar zijn ouders al waren met de caravan. Toen besloten we met z'n allen inclusief zijn ouders om naar Kroatië te gaan een keertje, dit hebben we 3 jaar gedaan waarvan ik 1 jaar niet mee ben gegaan. In het laatste jaar Kroatië wilde we op ons zelf staan, gewoon wat meer op ons zelf zijn de andere jaren waren op de plek van schoonouders met een tentje en ik wilde toch wat meer. Toen hadden we besloten om een vouwwagen te kopen, dus dat jaar stonden we met vouwwagen in Kroatië dit was onze eerste reis met ons tweetjes. Nou als je denkt na zeker 4 jaar samen te zijn dat dit zonder zuchten of stoten zou gaan, dan heb je het mis althans bij ons 😂 we waren zo gedreven om door te rijden dat we geen rekening hielden met echt pauzes te nemen waardoor je nog geagiteerder wordt op en van elkaar. Maar goed dat hebben we ook overleefd 😜 (helaas van deze reis geen reisverslag van) het jaar daarop gingen we zelfstandig naar Kroatië en daarna Spanje.

Bezochte landen

Ik heb 3 landen (2%) bezocht: